Ana Sayfa » » Medyum ve hocalar

Medyum ve hocalar

Yazar: ssusar Tarih: 19 Temmuz 2014 Cumartesi | 11:20

Aşk büyüsü yaptırmak için çok düşündüm. Epey de araştırdım aşk büyüsü yapan medyumlar medyumları değerlendirdim, aşk büyüsü yaptıranlara ulaşmaya çalıştım. Bilgi almadığım, danışmadığım medyum, medyumlar kalmadı diyebilirim. Kız arkadaşımın benden tamamen koptuğunu, uzaklaştığını gördükçe daha da acele etmem gerektiğini ve bir an önce bu işe başlamak gerektiğine karar verdim. Sevgilimle aramızda heyecan, aşk kalmamıştı zaten bir süredir. Normalde günde en az 4-5 sefer konuşup sesimizi duymadığımız anlarda bile hiç olmazsa mesajlaşırdık. Ancak son zamanlarda hiçbir şey kalmadı. Sevgilimin bana aşık olması, bensiz duramaması, yine beni özlemesi, eskisi gibi olmamız için medyum şahmarana danıştım. Ve bana vefkle ilgili bilgiler verince ben de vefk yaptırmaya karar verdim. Medyum şahmaranın bana verdiği bilgiler oldukça tatmin ediciydi bir yana yapılacak vefklerin etkili olması için, doğru bir şekilde uygulamam için ne yapılması gerektiğini falan hepsini anlattı bana. Vefklerin ortalama sürelerinin olduğunu, aşk vefklerinin yapılmasıyla vefklerin enerjilerinin sevgilimin üzerinde yoğunlaşarak etkilerin biriktiğini öğrendim. Şahmaran hocanın vefkleriyle sevgilimle aramız benim düşündüğüm süreden de kısa sürede düzelmeye başladı. Bana olan yaklaşımı, yine benimle ilgilenmeye başlaması, eskisi gibi konuşmaya başlaması, özlemesi eskisi gibi olmaya başladı. Aşk vefklerini yapmaya devam ettikçe aramızda eskisinden de iyi oldu sevgilimle. Aramızdaki uzaklık önemini kaybetti. Sanki yanımdaymış gibi oldu. Medyum şahmarana aşk büyüsü yaptıranların gerçekten bildikleri varmış. Allah karşıma böyle bir insan çıkardığı için çok şanslıyım. Ben sevgilisine bağlı bir insanım. Ne kadar uzak da olsak aklım hiç başka bir bayana gitmedi. Benden bu şekilde uzaklaşması aklıma farklı tedirginlikler, korkular da getirmedi değil. Bu yüzden de bana aşk büyüsüyle birlikte bağlama konusunda, bana sadık kalması, şahmaran hocanın dediği şekilde aklının, kalbinin bir başkasına gitmemesi için de yardımcı olduğu için ayrıca teşekkür ederim. İyi ki medyumlar medyumlar içerisinden şahmaran hocayla tanışmışım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmayı Lütfen Unutmayın.

Ne Aramıştınız ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.