Ana Sayfa » » Medyum Olcay şikayet ve yorumlar

Medyum Olcay şikayet ve yorumlar

Yazar: ssusar Tarih: 19 Temmuz 2014 Cumartesi | 11:21

Ben 30 yaşında 2 çocuklu bir kadınım eşimle evleneli 6 senedir evliyiz lisede başlayan aşkımız senelerce sürdü herkesin konuştuğu yakıştırdığı bir ilişki yaşıyorduk sonra evlendik.evliliğimizin ilk yılı çok güzeldi her an birlikteydik sonra bebeğimiz oldu mutluyduk daha mutlu olmuştuk sonraki senelerde de zaman içinde kavgalarımız ilgisizliğimiz oluşmaya basladı eşim bana ilgi göstermiyor kaba.davranıyor ve sürekli sinirleniyor yer yer dövme girisiminde bulundu ben bu sıralarda ikinci kızıma hamileydim yıkılıyordum her gün ağlıyordum çünkü evliliğimizin başında hamileyken yanımdan ayrılmayan adam artık yüzüme bakmaz olmuştu.Hamileliğim sırasında bir çok hocaya gittim ancak hepsinin sonu hüsran oldu her taraf android ile doluydu ve mağduriyetim artmıştı.Bebeğimi doğurdugumda yanımda olmamıştı bile sanki mutlu bile değildi bu şekilde kendimi topladıktan bir süre sonra eşimi takibe aldım ve hayatında iki yıldır eski sevgilisinin olduğunu ve birde evlerinin olduğunu öğrendim bu yüzden eşimle çok kötü kavga ettik beni hırpaladı ve onu sevmediğini söyledi ama artık eve gelmiyordu ve bazen utanıyorum bana zorla kocam değilmiş gibi sahip olmaya çalışıyordu eşim o sevdiğim adam canavara dönüşmüştü. İntahar etmeyi denedim ama yapamadım çocuklarımı sahipsiz bırakamazdım. O kadına dahi yalvardım eşimi bıraksın diye ama dalga geçti benimle sahip çıksaydın dedi kahroluyordum kabusa dönen hayatım nasıl düzelecek bilmiyordum bir süre anneme gittim ama kimseye birşey diyemiyordum utanıyordum çünkü kocamı o kadar çok sevdim ki belki düzelir diye onuda utandırmak istemiyordum. Bununla tek başıma mücadele etmeliydim. Eşim annemde kaldığım.süre zarfında beni hiç aramadı bir gün ben aradığımda kavga ettik telefon konusmamıza şahit olan ablam bana neler olduğunu sordu ağlayarak utanarak anlattım yardım diledim ondan ablam bana evliliğindeki sıkıntılardan bahsetti. Gerçektende herkesin hayatının göründüğünden farklı olduğunu anladım o an. Bana bir medyumdan söz etti ve işe yarayacağını söyledi. İnanmadım aslında ilk başta çünkü umutsuzdum artık ama başka çaremde kalmamıştı Olcay hocayı aradım durumumu anlattım o aşamada daha önce başıma gelenler ile medyum olcay sahtekar olabileceğini düşündüm ama denemeyede mecburdum. evliliklerin kurtarılması için yaptığı aşk büyüsü uygulaması süresince annemde kalmaya devam ettim uygulamanın bitiminde eşim bir hafta geçmeden beni almaya geldi bana sarılıp herşey için özür diledi şu an evinin babası ve kocası oldu o kadından ayrılmış kurtulduk hayatım ve evliliğim kurtuldu ne denir bilmiyorum sonsuz teşekkür ediyorum size bu inanılmaz birşeydi oldu.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmayı Lütfen Unutmayın.

Ne Aramıştınız ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.