Ana Sayfa » » Medyum Ali Hoca şikayet

Medyum Ali Hoca şikayet

Yazar: ssusar Tarih: 19 Temmuz 2014 Cumartesi | 11:20

medyum
Eşimle çok severek evlenmiş olmamıza rağmen sudan sebeplerle sorunlar çıkartarak evde sürekli gergin bir ortam oluşturmaya başlamıştı. İşten eve geldiğime pişman olur hale gelmiştim. Hep alttan alıyordum yuvamızın dağılmaması için çünkü iki tane de çocuğumuz vardı ama bir gün işten döndüm baktım ki eşim evi terk etmiş hem de çocukları da alarak. Aradım kararlı olduğunu ve iki dünya bir araya gelse de tekrar bir araya gelemeyeceğimizi söyledi. Düşünüyorum ama hala geçerli bir sebep bulamıyorum. Sonrasında arkadaşlarımın tavsiyesiyle bu kişinin üzerinde bir büyü olabileceğini düşünmeye başladım çünkü bir anda bu kadar değişiklik normal değildi. Burası küçük bir yer olduğundan hocalık yapan kişiler bulamadım. Yine arkadaşlarımın tavsiyesiyle internetten medyum şikayet araştırmaya başladım. Yorumları inceledim ve en güvenilir kişinin Medyum Ali olduğuna kanaat getirerek kendisini aradım. Çalışma kapsamında zaten bir bakım yaptığını büyü varsa onu da bozacağını eşimi de eve geri getireceğini söyledi. Hiç inanmadım açıkçası ancak başka da çarem yoktu ve bir umut tamam deyip çalışmayı başlattım. İki çalışma sunmuştu biri ucuz ve daha uzun sürede sonuç veren biri pahalı ve kısa sürede ben papaz büyüsünü tercih ettim benim de yapmam gerekenler vardı ama eşimin geri dönmesi için hepsini göze aldım. Bana kargoyla malzemeler geldi ve üzerime düşenleri itinayla uyguladım 1 hafta geçtikten sonra hala bir gelişme yoktu bu arada sürekli de Ali Hocayı rahatsız ettim arayarak mail atarak ama içtenlikle cevap verdi sağolsun. 2. hafta sonuna kadar hala bir gelişme yokken bir akşam işten döndüğümde eşimi evde buldum. Çocukları da getirmiş ve pişman olduğunu, bunları nasıl yaptığını kendisinin de anlam veremediğini ve yeni yeni kendine geldiğini söyledi. O an üzerindeki büyünün bozulduğunu anladım ve dünyanın en mutlu insanıydım. Hep öyle kalacak ve ölene kadar bir daha bir araya gelemeyeceğiz diye düşünüyordum ki 2. hafta sonucunda bu sonuçla başarıya ulaştım. Bu noktada emekleri için Medyum Ali Hoca'ya teşekkür etmek istiyorum. Allah'a da tabii ki. Medyum Ali şikayet etmeden elinden geleni yaptı. Yine bana eşimi geri verdi. Çalışma yaptığım Ali Beyin telefonu 05355906275 'tir bir de www.medyumali.com adresinde bir sitesi var. Benimle aynı durumda olan dostlara faydam dokunsun dedim. Umarım bu durumu kimse yaşamaz ancak yaşarsanız çözümü mevcut...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmayı Lütfen Unutmayın.

Ne Aramıştınız ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.