Ana Sayfa » , , , , , , , , , , » ÜCRETSİZ 1000 SMS 1 GB İNTERNET (%100 Çalışıyor!!!)

ÜCRETSİZ 1000 SMS 1 GB İNTERNET (%100 Çalışıyor!!!)

Yazar: Ahmet YEŞİLYURT Tarih: 14 Aralık 2013 Cumartesi | 00:31

Arkadaşlar bu paketler bittiği için kaldırılmıştır. Ancak alt tarafta ki mavi yazı da 2014 Ramazan ayı için geçerli kampanya mevcuttur. Oradan bedava kampanya yapabilirsiniz. İleri ki zamanlarda bedava kampanyaları ya buradan yada başka yerden paylaşıp buraya ekliyeceğiz. İyi günler.

Ramazan Ayı için geçerli kampanyalar için tıklayın.



Böyle paketler için  Lütfen Aşağıya Yorum olarak istek yazın ve Yanda bulunan Reklama bir kerede olsa tıklamanız rica ederiz..Sakın yandaki Reklamdan Virüs falan bulaştığını düşünmeyin.Öyle bir şey kesinlikle olamaz!!!! Gittigidiyor reklamlarıdır.

YAKINDA VODAFONE ve AVEA için paylaşımda bulunacağım.Esenlikler dilerim




47 yorum:

  1. Karşılıklı yorum yapıp sitemizin hitini artirabaliriz eger istersen sitem.

    http://sadeceherse.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. bu gerçekmi ?

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler kardeşim eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Izininiz mevcut diyor kardeş

    YanıtlaSil
  5. nası oluo bn anlamadm

    YanıtlaSil
  6. bi kere yapdıysan birdaha olmaz

    YanıtlaSil
  7. Size ozel teklifler olusturabilmemiz icin izniniz mevcuttur. Bu sebeple kampanyaya katiliminiz alinamamaktadir. Tesekkur ederiz.

    YanıtlaSil
  8. https://www.youtube.com/user/TrAndroidHack Arkadaşlar burada beleş internet vardir sadece Turkcell İ yayinladim en kisa zamanda diger hatlarida atacağım

    YanıtlaSil
  9. olmuyoo izniniz var. kampanyaya katilamazsniz diyyoo acill cevapp

    YanıtlaSil
  10. sağol hacı www.kucukparuk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Olur mu la öyle şey. Yalan bunlar. 35 milyon aboneye sahip operatörün bu kadar basit açığı olamaz..

    YanıtlaSil
  12. gel dk yaz 2222 ye gönder

    YanıtlaSil
  13. internetim yaz 2222ye gönder 100 mb 1ay boyunca:)

    YanıtlaSil
  14. İnternetim yaz 2222 gönder 100 mb bedava internet

    YanıtlaSil
  15. Yaa arkadaslar sewgili yazip yollayin ben geliyorumm

    YanıtlaSil
  16. Gel mb
    acil 1gb
    sinirsiz 2gb yazin 2222 ye gnderin :-)

    YanıtlaSil
  17. Avea ya niye yok hep turkcell !

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. hattımızdan para gidiyor mu peki
    Gel mb
    acil 1gb
    sinirsiz 2gb yazin 2222 ye gönderin diyince ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır gitmiyor ama bn gönderdim olmadı

      Sil
    2. Sahur 2222

      Sil
    3. Yaptim ve 9 TL aldı benden :(( kandirmayin insanlari haram olsun

      Sil
  20. hep turkcell ya vodofone yapın biraz da

    YanıtlaSil
  21. bunlar birleşikmi yazlıyo ayrımı (YARDIM)

    YanıtlaSil
  22. Kesinlikle oluyo tesekrler 2. Kez yapilabilomu arkadaslar ..

    YanıtlaSil
  23. la eşşek memo ne ara ekledin lan bunları benden habersiz !!! BEN EMRE

    YanıtlaSil
  24. 3AY1GB YAZ 2222 YOLLA TÜRKCELL 3 AY 1 GB BEDAVA GELSİN ARKADAŞLAR.

    YanıtlaSil
  25. sahur yani ramazan için sunulan bedava internet paketlerinin süresi bitti

    YanıtlaSil
  26. OF OLMUYOR BE AVEA HİÇ YOK! NE BİÇİM BİR HAT TÜRKSEL BÜSSÜRÜ VR AMEKE

    YanıtlaSil

Yorum Yapmayı Lütfen Unutmayın.

Ne Aramıştınız ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.