Çift İşletim Sistemli İlk Telefon Geliyor. !

Yazar: ssusar Tarih: 22 Aralık 2013 Pazar | 13:17

İlk Çift İşletim Sistemli Telefon


Geeksphone Revolution çift işletim sistemli telefon ile gelior.

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere ilk çift işletim sistemli telefonu çıktı. İspanya akıllı telefon üreticisi devi
Geeksphone şirketi Firefox OS işletim sistemli üreten ilk şirket. Şirket bir ilk yaparak 2 işletim sistemli çalışan ilk telefonu üretmeyi başardı. Bu telefon Geeksphone Revolution isimli telefonun çift işletim sistemli olması büyük ilgi gördü.
Geeksphone de hem Firefox OS hemde Android işletim ön yüklü ilk akıllı telefon olucak.
Telefonun özellikleri şöyle sıralayabiliriz.
1.6 GHz hızında İntel Atom Z2560 işlemcisi vardır. Geeksphone Revolution Samsung'un 10.1 inçlik tableti ile aynı işlemciye sahip. Ayrıca 4.7 inç 570 x 960 piksel çözünürlükte  IPS ekran , flaşlı 8 megapiksel arka kamera  , 2000 mAh batarya ya sahip. Telefon hafızası ile ilgili daha bir açıklama gelmedi. Ancak yükseltilebilir hafıza sahip olacağı kesin.
Bu telefonu alanlar 2 işletim sisteminden birisini seçerek kullanabilecekler. Akıllı telefon'un fiyatı ile ilgili hiç bir haber hala gelmedi.



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmayı Lütfen Unutmayın.

Ne Aramıştınız ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.