Ana Sayfa » » Silinen Dosyaları Geri getirmek mümkün mü ?

Silinen Dosyaları Geri getirmek mümkün mü ?

Yazar: ssusar Tarih: 26 Mart 2013 Salı | 12:51


Bilgisayardan silinen dosya'lar geriye getirebilinir mi ? 

Evet dün bilgisayarım'dan yanlışlıkla bir klasör sildim.Bu klasör'ün içinde müzik arşivi , program arşivim ve film arşivim vardı yaklaşık 120 gb olan bu arşivim yılların birikimi ile toplanmıştı.Bilgisayar'ımı Sistem geri yükleme ile geriye aldım ancak yinede geriye gelmedi. Araştırdım.. Sistem geri yükleme ile sadece silinen programlar geri gelir. Kurulan program lar kalkarmış veya Windows dosyaların'dan silinen var ise onlar geriye gelirmiş. Sonra Ufak bi araştırmam dan sonra bir tane program buldum Silinen ne var ne yoksa geri getirebilen program. ve program ile arşivimi geri getirmeyi başardım :) programı size de tavsiye etmek için bu olayı anlattım.Neyse gelelim programımıza.
Program ücretsiz bi şekilde internet'te mevcut. Program :  kaybolan , silinen dosyalarınızı geri getirmenizi sağlıyor.Programın ismi ise Recuva.Programı şiddet ile size tavsiye eder ve İyi günler dilerim .

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmayı Lütfen Unutmayın.

Ne Aramıştınız ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.