Ana Sayfa » » Google Chrome Mustafa Kemal Atatürk Teması

Google Chrome Mustafa Kemal Atatürk Teması

Yazar: ssusar Tarih: 28 Aralık 2012 Cuma | 19:03


Merhaba arkadaşlar bu gun chrome tarayıcım için temalara bakıyordum ardından neden Google Chrome Mustafa Kemal Teması yok diye düşündüm bir an.
Birazcık araştırma ile temayı buldum ve herkesın yararlanması için blogumda paylaşmaya karar verdim.
İlk temamız gri Mustafa Kemal Atatürk Teması. Gayet şık ve ilgi çekici.
Bende bunukullanıyorum diğer temaya göre daha hoş geldibana (Kendi şahsi görüşüm)


İkinci temamız daha klasik şekilde kırmızı bir tasarımı var. Bu temada gayet şık ve ilgi çekici.
Eğer renkli temaları seviyorsanız kesinlikle bu temayı öneriyorum :)

Not ; Temalar bana ait değildir.Ufak bir web araştırması sonucu buldum ve blogumda paylaşıyorum.




0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmayı Lütfen Unutmayın.

Ne Aramıştınız ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.